SFR lanceert Single Sign On-portaal
Schothorst Feed Research (SFR) heeft het Single Sign On (SSO)-portaal gelanceerd voor haar klanten. Dit nieuwe portaal garandeert een efficiënte informatievoorziening en biedt klanten veel gemak en gebruiksplezier, aldus Wim Beeks, Manager sales & consultancy. “Als onze klanten inloggen op het vernieuwde portaal, hebben ze nu direct toegang tot grondstoftabellen, video’s en productiemodellen. Op deze manier zijn alle data, kennis en services met één klik beschikbaar, klaar om te gebruiken.” Komende periode zullen ook alle andere informatie en tools, zoals bijvoorbeeld de Online Document Database, via het SSO portaal direct toegankelijk zijn.
Wat is Single Sign On?
Single Sign On betekent dat klanten van SFR niet meer op elke afzonderlijke applicatie met een aparte login en password inloggen maar dat alle data, kennis en services nu op één platform is samengebracht en met één login en password toegankelijk is. “De naam ‘Single Sign On’ beschrijft eigenlijk precies wat het is: één druk op de knop en alle informatie is beschikbaar”, verduidelijkt Beeks.
(Tekst loopt door onder de foto)

Het overgrote deel van de SFR-klanten is inmiddels succesvol geactiveerd en maakt gebruik van het nieuwe platform. “Zij koppelen vooral efficiëntie en gebruiksgemak terug als groot pluspunt van het Single Sign On-platform.”